۴۳
اختصاصی/در ادامه توهین های ضد شیعی احمد علوانی:

پس از نابودی مرقد حضرت زینب [سلام الله علیها]،شیعیان عراق را سر خواهیم برید

وی که در جمع تظاهر کنندگان الرمادی و در میدان های موسوم به میدان های کرامت سخن می گفت در ادامه توهین و جسارت های خود گفت: پس از ازبین بردن مرقد[حضرت] زینب [سلام الله علیها]، بدون کوچکترین رحمی برخی شیعیان عراق -که وی آنها را عمال ایران در این کشور خواند- را سر خواهیم برید.
پس از نابودی مرقد حضرت زینب [سلام الله علیها]،شیعیان عراق را سر خواهیم برید
کد خبر: ۶۰۹۶۱
۱۰:۰۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

 به گزارش «شیعه نیوز»، باری دیگر نماینده پارلمان حزب العراقیه عراق "احمد علوانی" بر تریبون های الرمادی ظاهر شد و به توهین های خود نسبت به شیعیان ادامه داد.

وی که در جمع تظاهر کنندگان الرمادی و در میدان های موسوم به میدان های کرامت سخن می گفت در ادامه توهین و جسارت های خود گفت: پس از ازبین بردن مرقد[حضرت] زینب [سلام الله علیها]، بدون کوچکترین رحمی برخی شیعیان عراق -که وی آنها را عمال ایران در این کشور خواند- را سر خواهیم برید.

پس از پخش سخنان ناشایست علوانی توسط شبکه "عراق القانون"، کمال ساعدی نماینده پارلمان عراق و عضو فراکسیون دولت قانون خواهان اخراج علوانی از پارلمان این کشور و محاکمه وی به دلیل اظهارات مستمر ضد شیعی اش شد.

شایان ذکر است که "علوانی چندی پیش در مصاحبه با شبکه ماهواره‌ای بغداد و در توهینی آشکار، شیعیان عراق را به مزدوری ایران متهم و آنان را خوک و بزدل توصیف کرده بود". هم چنین چندی پیش سازمان اطلاعات یک دولت عرب منطقه، سندی محرمانه را به سازمان اطلاعات روسیه تحویل داد، که در آن اسامی کسانی که از دولت قطر رشوه دریافت کرده تا در جهت سرنگونی حکومت نوری مالکی تلاش و نیز  به ایجاد فتنه در عراق دامن بزنند، را ذکر کرده بود. اسامی این اشخاص در روزنامه روسی "تریبونا" منتشر شد.

در این سند اغلب  شخصیت های بارز مخالف حکومت عراق و مبالغ دریافتی آن، به چشم می خورد، که از آن جمله می توان به: اسامة نجيفي 4 میلیارد دلار، رافع عيساوي 800 مليون دلار، شيخ احمد ابو ريشة 500 مليون دلار، شيخ حاتم علي سليمان 500 مليون دلار، اياد سامرائي 500 مليون دلار، احمد علواني  200 مليون دلار و...  اشاره کرد.


انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲۹
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
درست مثل اصحاب فیل فکر میکنند اداره دنیا با اونهاست!!!! والله غالب علی امره و لکن اکثر الناس لا یعلمون.
ناشناس
Germany
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خدا رو شکر شیعه ها درک کردن بدون امام زمان هیچ هستند نه تنها شیعه بلکه بشریت در دوری حضرت ولی عصر مرده ی متحرک است.از صمیم قلب دعا کنید و بدونید تا مهدی نیاد این زندگی بدتر از مرگ ادامه داره.برای ظهورش صلوات
ناشناس
Germany
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
یا اباصالح المهدی ادرکنی.برای تعجیل در امر مقدس ظهور و سلامتی تنها آقای شیعه یعنی حضرت اباصالح صلوات.
سلیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خدا لعنت کند دشمنان شیعه و شیعیان را.
عبدالله
Germany
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با چنین اعتراف صریحی ریشه تمام عملیات های تروریستی در عراق معلوم است واقعا نیروهای امنیتی عراق هیچ بهانه ای جز کوتاهی در دستگیری و مجازات فوری این سرکرده های تروریست ندارند؟ تا اینها فرار نکردند باید سریعا نیروهای ویژه عراق وارد عمل شده و همه انان را دستگیر کنند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1.شتر در خواب بیند پنبه دانه ...
2.برای سلامت وظهور هر چه سریعتر منتقم ال محمد (ص) صلوات بفرست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
شتر نه، پست تر از کفتار در خواب بیند...
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سالهاست می کشید از کشتن چیزی گیرت نمیاد خودتون میدونید به انتها راه رسیدید ادمکش های مزدوربدبخت شما رو چه به تهدید شیعیان علی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شعار معروف مدافعان حرم کلنا عباسک یا زینب (س) همه ما عباس تو هستیم یا زینب (س) گذشت زمانی که سر میبریدید دیگر مولای ما حسین(ع) تنها نیست
وثوق
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اللهم عجل لولیک الفرج.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
به کوری چشم کسانی که منفی داده اند،دعای هر روز و شب ما،
الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خدا لعنت كنه دشمنان اهل بيت رو
نورالهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فکر کردن که میتونن به حرم حضرت زینب سلام الله علیها تجاوز کنن و از بین ببرنش...
درحالی که نمیدونن امام زمان انقــــــــــــدر روی عمه شون حساس هستن که به آنی اگر قرار بر تجاوز باشه،نابود میشن گرچه این نابودی با ظهور لحظه ای حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ارواحنا فداه صورت بگیره...
فقط چشم باز کنن و ببینن ... گوش باز کنن و بشنون...حضرت صاحب العصر و الزمان روی عمه شون حساس هستن...
به آنی نابودن دشمنان تجاوز کار...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
به زودی امام زمان انتقام سختی از دشمنان شیعه میگیره
ناشناس
Iraq
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
انشاءالله. اللهم آمین.
ناشناس
Germany
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
به زودی خورشید فروزان خلقت طلوع خواهد نمود و تو و هر خفاش صفتی را می سوازند.والله اگر یک هم چین غلطی کنن چه مراجع حکم بدن یا نه باید بریم.
علی رضا
United States of America
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
یدالله فوق ایدیهم=دست خدابالاترین دستهاست تبت یداابی لهب=بریده باد دست دشمنان شیعیان
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
شما خیلی بی جا می کنید مگه ما مردیم به قول دوستمون برای سلامت وظهور هر چه سریعتر منتقم ال محمد (ص) صلوات بفرست
به قول شاعر زنجانی استادکلامی :

یئل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی...
قورخما بو بحران یاتار یاتماز حسینین پرچمی
حمید ر ضا
United States of America
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
پیش ا ز هر ا قد ا می به د ر ک و ا صل خو ا هید شد شما ر ش معکو س بر ا ی به هلا کت ر سید نتا ن شر و ع شد ه ا ست.
hamidbandar
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
حميدرضاي گل سلام
تا وقتي كه فقط شعار بديم و از حرم حضرت زينب(ع) و حقوق شيعيان پاكستان وسوريه دفاع نكنيم هر پليدي چنين سخناني را ملعبه خود مي كند...
خادم السیدالکریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
به قرآن که هیچ غلطی نمی تونن بکنن.تا شیعه پابرجاست،هیچ کافری نمیتونه حتی به حرم چپ چپ نگاه کنه
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
انشاالله یک روز نابودی این وهابی ها و مفتی هایشان راببینیم
ناشناس
Iraq
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
انشاءالله.
شادبخت
-
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
واقعا درست گفتند كل يوم عاشورا كل ارض كربلا خدايا بما توفيق شهادت بده . بجمال يوسف زهرا صلوات
العبد الآبق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
ناشناس
Germany
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
صدای ان موعدهم الصبح طنین انداز گشته است.منجی عالم پایش بر رکاب ظهور است.دعا کنید ای شیعه ها دعا از صمیم قلب.برای ظهور آقا صلوات
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به کوری چشم دشمنان حق و شادی دوستاران حق،
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک عدوهم
ناشناس
Hong Kong
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
واقعا.......
فقط و فقط از صمیم قلب ، با تمام جان و وجود ... اللهم عجل لولیک الفرج... یا زهرا
ناشناس
Germany
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
دقیقا ای شیعه ها صدای نفس های ظهور میاد.کتب روایی رو بخونید.اولین جنگ ظهور از سوریه و با اروپا شروع میشه ما در یک قدمی ظهور هستیم و غفال.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
لعنت الله عليهم اجمعين...
خادم
United States of America
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خطاب به دشمنان: سایه آقا امام زمان عج بالا سر شیعیان هست هیچ غلطی نمی تونید بکنید .تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات
شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خدارو شکر که لااقل تو این سایتا غیرت شیعه بودنمون بجوش میاد تو کوچه بازار و ..مرام شیعی بودن یادمون میره
عسگری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
با سلام .
یک کلام , ختم کلام
با آل علی (علیه السلام) هرکه در افتاد, ور افتاد
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
خوب اين حيوون كه داره ميگه سر ميبره و تهديد به قتل ميكنه چطور داره راست راست ميگرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تئوکرات
Germany
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
شما چه مفسّر خوبی هستید!!!!!!! آخه یعنی هرکسی هرکار بدی کرد باید همون موقع بمیره؟ حالا چه نتیجه ای از حرف می خوای بگیری؟
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اللهم صل علی محمد وآل محمد والعن اعدائهم محمد وآل محمد اجمعین الی یوم القیامه.
قال رسول الله : یاعلی انت وشیعتک هم الفائزین علی وشیعیان او رستگارانند
sajad
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اولا دست کسانی که نیت دستدرازی به حرم ناموس حسین{ع} را دارند قطع خواهیم کرد انشاال..
دوما شیعیان علی هم خیلی کارا بلدند با شما احمق های به ظاهر مسلمون یکنن ولی منتظر حکم جهاد از طرف ولی دم اربابمان حسینیم
پس برای فرج ولی دم حسین{ع}صلوات
ناشناس
Germany
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
دقیقا........ ما منتظر منتقم خون حسینیم.دعا با تمام وجود فراموش نشه.برای ظهور آقامون صلوات
كلب الرقيه بنت الحسين س
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
سلام عليكم
شيعيان حاضرند شاهرگ خود را بدهند در عوض آجرى از اماكن مقدسه جابه جا نشود
غریب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
مهدی فاطمه ...
بیا .
این بیا گفتن ها شبیه نامه های کوفی نیست .
به تمام مقدسات سوگند که از اعماق جگرهای سوخته ایه که غربت داره ذره ذره به تحلیلشون می بره .
فقط بیا آقای ما.
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
الهی بحق پهلوی شکسته مادرمان زهرا، این حیوونها را از ریشه برکن و خواروذلیل بگردان آمین یا رب العالمین 0
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
جوابش باشه وقتی آقامون ظهور کرد، اونم با شمشیر روی گردنت سلفی حرومزاده
اللهم عجل لولیک الفرج
صبا دعارف زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
خدا لعنت کند یزیدیان زمان و وهابیون اللهم عجل لولیک الفرج